22:57
0

Spațiul expozițional al Bibliotecii Municipale “Radu Rosetti” din Onești a găzduit recent vernisajul expoziției de pictură, grafică și scupltură intitulată „Improvizații“. În vârstă de numai 28 de ani, autorul lucrărilor, Ionut Savin, surprinde prin abordarea cu success a mai multor genuri. Artistul ne-a împărtășit sursa sa de inspirație, explicând și titlul ales pentru această expoziție: „Când am denumit expoziția, cred că am fost cu gândul la jazz, având în vedere că îmi place jazzul. E o muzică care se bazează foarte mult pe improvizații. Acest gen de muzică a fost muza mea pentru aceste lucrări. Am utilizat ca tehnici de lucru linogravura, ulei pe pânză și basorelief în gips“. Lucrările expresioniste ale artistului Ionuț Savin sunt expuse în premieră.
Absolvent al Colegiului Național de Artă „George Apostu“ din Bacău și al Facultății de Arte Plastice din cadrul Academiei de Teatru, Muzică și Arte Plastice din Chișinău, artistul a avut cinci expoziții personale. De asemenea, palmaresul său a fost întregit prin cele 14 expoziții de grup la București, Chișinău, Tighina, Dubăsari, Râbnița și Bacău. În 1995, a obținut premiul II la București, la expoziția de grup intitulată „Icoana din sufletul copilului“.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu